31 martie 2010

Să radem...

Ce te învață nevasta: Nevasta te învață despre fericire: te duci la mă-ta! Sigur se bucură când te vede! Nevasta te învață despre nudism: plec de aici și te las în curul gol! Nevasta te învață despre nulitate: tu făra mine ești un nimeni! Nevasta te învață despre procreere: eu te-am făcut.. bărbat. Nevasta te învață despre mobilitate: ce-ți fug ochii dupa curu lu’ aia… Nevasta te învață despre oțet: ce acră poate fi mă-ta! Nevasta te învață despre jurământ: zi, să mori tu că n-ai băut nimic? Nevasta te învață despre munca in exces: cam multe ședințe peste program ai tu… Nevasta te învață despre transformare: când te-am luat erai slab ca o așchie, acum ești gras ca un porc.

1 comments:

Raluca Manea spunea...

=)) buna asta buna buna!

Totalul afișărilor de pagină