29 noiembrie 2010

Wanderlust...dor de Vamă

6 comments:

Raluca Manea spunea...

"Singura noastraaaa scapareeee.. eee.. sa ramanem toti la mareeeee..."
Ce e drept.. orasul m-a nenorocit ;)

Lu spunea...

:)) Chiar imi e dor sa fug departe :D

Teo Negura spunea...

Vaaai, ce pofta de mare mi-ai facut... sa-mi iau caprioara, printesa si sa radem stropindu-ne cu apa albastra :)

Carmen Negoita spunea...

Cea de-a doua fotografie este deosebită. Mai lipseşte ţipătul pescăruşilor. :)

Lu spunea...

@Teo, oare ce te retine in afara de frigul de afara :))

Lu spunea...

@Carmen
Am poze si cu niste pescarusi, dar nu tipa si nici nu se aud :P Intr-adevar e deosebita fotografia. Prima e preferata mea pentru ca e cineva special in ea si pentru ca a trebuit sa scot foarte multe cabluri :))

Totalul afișărilor de pagină